Hoe worden borrelnootjes gemaakt?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.3K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat kun je toch opzoeken op WIKI of Google?
Daar staat het. Succes

Het beste antwoord

Het laagje rond het borrelnootje bestaat voor een aanzienlijk deel uit zetmeel. Afhankelijk van het type noot zit de noot vaak los van het omringende laagje. Dit hangt samen met het bereidingsproces van de borrelnoot. Mogelijk treedt het verschijnsel op doordat het deegwaar om het nootje heen rijst, of dat het vocht in het deegwaar verdampt en daardoor in volume afneemt.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het laagje rond het borrelnootje bestaat voor een aanzienlijk deel uit zetmeel. Afhankelijk van het type noot zit de noot vaak los van het omringende laagje. Dit hangt samen met het bereidingsproces van de borrelnoot. Mogelijk treedt het verschijnsel op doordat het deegwaar om het nootje heen rijst, of dat het vocht in het deegwaar verdampt en daardoor in volume afneemt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jah Haha. met een plus voor je bronvermelding.
Waardeer je antwoord.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
idem +1 met mijn bescheiden waardering
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit is toch wel een raadsel. Hoe kunnen jullie , Babyfaced en Japanner tegelijkertijd dit antwoord hebben geplaatst. En Babyfaced was toch het eerst ?