Welke Pringles bussen moet je kopen voor de Fan can Zegels?

Dan bedoel ik dus de EK actie van pringles, kun je die zegels bij alle bussen vinden of allen bij de EK editie?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Maakt niet uit, als je er maar drie koopt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, met alle bussen. Maar wat de gene onder mij ook al aangeeft het moeten wel bussen zijn die gemaakt zijn voor de actieperiode anders heb je geen code.

Andere antwoorden (1)

Je moet er drie kopen maar zorg wel dat je geen oude bussen hebt. Dus daar waar die actie op staat.