Wie heeft ervaring met de princess ijsmaker (of een soortgelijke)?

Bij Blokker gezien:
http://www.blokker.nl/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDetails?storeId=10001&langId=-104&catalogId=10002&categoryId=&productId=123443
Vanwegen een allergisch kind lijkt ons dit wel iets maar is echt alleen het toevoegen van fruit voldoende, kun je alle fruitsoorten gebruiken (bijvoorbeeld watermeloen, banaan, appel)?

Wat doet het ding, naar mijn idee kun je het bevroren fruit ook met een staafmixer pureren, voegt dit apparaat nog iets toe?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

www.princess.nl/files/SyncForce/282700/282700%202710.pdf Kijk eens naar deze handleiding. Dan zie je dat je er veel werk mee hebt, vooral met het schoonmaken. Er zijn eenvoudigere in de handel die je even van tevoren in de vriezer moet laten voorkoelen (dat moet je hier bij het fruit ook) en dan haal je die kom eruit en doet de ingrediënten erin, deksel erop en hij begint te draaien. Na zo'n 20 min. heb je dan heerlijk roomijs of sorbet, net wat je wilt. Ik kreeg er ooit zo één en is erg makkelijk. Je moet dan wel een vriezer hebben. Ik heb een Tristar YM-2603 en die kost maar €20,- Kijk maar eens op internet. Die is makkelijk schoon te maken zonder dat je het hele apparaat uit elkaar hoeft te halen. Je hebt ook één van Tefal die in het diepvriesvak van de koelkast past. Die zet je mét de ingrediënten in het vriesvak en laat hem daar zijn werk doen. Als je er een aan wilt schaffen zou ik eerst eens op internet speuren om te vergelijken.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100