Zijn corndogs verkrijgbaar in Nederland?

Na een geweldige vakantie in Amerika mis ik nu de corndogs wel in Nederland :) weet Iemand misschien een winkel die ze importeerd of corndog look à like producten heeft?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
14K

Antwoorden (3)

Jaren geleden heeft Mora ze een tijdje in het assortiment gehad, maar blijkbaar liep dit product in Nederland toch niet echt lekker, dus is het weer uit het schap verdwenen.

Je kunt ze echter vrij eenvoudig (en eerlijk gezegd lekkerder) zelf maken met knakworst, beslag en een frituurpan. Op internet vind je legio recepten voor het zelf maken van de lekkerste Corndogs. In de link wat willekeurige.

Toegevoegd na 1 minuut:
Google voor de grap ook eens op 'corndog maker'. Zon apparaat is wellicht nog wel aan te komen.....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je zou het kunnen vragen bij deze amerikaanse spec site

Toegevoegd na 2 minuten:
of bij deze online bestellen
http://www.appliancesbestpricesale.com/corn-dogs-bestellen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
net als jij ben ik na een reis in de US of A deze snack gaan waarderen. In Nederland zijn ze volgens mij niet te verkrijgen maar ze zijn vrij makkelijk zelf te maken.
Hier een link naar een recept, misschien kun je het naar eigen smaak een beetje aanpassen wat betreft dikte beslag.
Ook een succes in de US of A was de Chili Cheese Fries.
Deze maak ik ook geregeld zelf en is onwijs lekker en ook niet in Nederland bij een snackbar te verkrijgen

http://www.smulweb.nl/recepten/922593/Street-food-corn-dogs

https://www.youtube.com/watch?v=SVql5PyVi24