Hoe kom ik aan een popcorn doos?

Hooi. Ik wil een bioscoop paket maken, alleen hoe kom ik aan een popcorn doos?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.1K

Antwoorden (5)

Ik zou even naar de dichtstbijzijndste bioscoop gaan, en mijn wens voorleggen aan de mevrouw bij de kassa.
Een beetje een lief gezichtje trekken....

Een harde die jou dan vervolgens zonder popcorndoos weer de deur uitstuurt.

Kortom: Een brutaal mens heeft de halve wereld.
Leuk idee trouwens!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt een popcorn doos ook zelf maken.
Op onderstaande link kun je hem gratis downloaden.

http://nl.freepik.com/vrije-psd/doos-van-popcorn-pictogram-psd_567681.htm
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hier staat een tekening die je kunt afdrukken op karton: http://www.pattiewack.com/products/col-popcorntemplate.jpg. Om daarna uit te knippen en te vouwen tot een popcorn doos. Je zou de versiering eerst nog naar eigen wens kunnen aanpassen.

Toegevoegd na 3 minuten:
Of, nog eenvoudiger, 'm vouwen als origami.
Amadea
11 jaar geleden
Die lege bakjes kun je ook online kopen, zie de link hieronder. Soms hebben ze ze bij de Wibra ook.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kijk eens (eventueel via-via) bij een groothandel als Sligro of Makro. Best kans dat ze ze daar hebben.