Waar bevind zich een Caramel winkel ? (de mevr van de W.E. reclame gaat altijd naar haar favoriete Caramel winkel, maar ik kan er helemaal geen vinden

Als de mevrouw naar haar favoriete Caramel winkel gaat zijn er dus meerdere, maar al googelend kom ik slechts bij een gelijknamige kinderschoenen winkel in België terecht.
Wie heeft het antwoordt ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.7K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hahahahaha!

Het beste antwoord

In Nederland hebben we geen caramelwinkels, maar in Duitsland en Denemarken bestaan ze wel, en in Engeland en de VS bestaan er ook Fudge shops. Onderstaand een plaatje om bij te likkebaarden.

Omdat we die in Nederland niet hebben, hadden ze de tekst inderdaad beter naar 'snoepwinkeltje' kunnen vertalen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat van die 'echte' caramelwinkels en fudge shops wist ik niet, bedankt!

Andere antwoorden (3)

ja daar heb ik ook al eens aan gedacht maar misschien bedoelt ze gewoon een snoepwinkel zoals jamin
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Werther ligt in Duitsland, daar werden de werther's original uitgevonden.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Werther

http://www.dutchtaste.com/werthers-original-creambabblers-p-85.html?language=nl
jc54
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dat is de vraag niet!!
Ik denk dat er een luie vertaler aan het werk is geweest. In sommige talen betekent 'caramel' (of karamel) 'snoep' in het algemeen. Dus de eerste antwoorder heeft m.i. gelijk. 'Caramelwinkel' had vertaald moeten worden als 'snoepwinkel'.