wat zijn sigaren voor beginners?

ik wil graag beginnen met sigaren roken

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
6.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het beste antwoord is "Geen sigaar" Je bent zelf de sigaar als je gaat roken!
Kom op zeg denk eens na:
_Niemand vind de eerste sigaar of sigaret lekker, maar gaat door omdat het stoer is.
_Als je eenmaal begint, is het ontzettend moeilijk om er weer van af te komen.
Dus of je geef toe dat je een meelopertje bent en ga lekker roken, of je gebruik je gezond verstand (want je weet donders goed dat roken (ook sigaren) heel slecht voor je is en begin er dus maar niet aan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een nep sigaar uit de fopwinkel

Het beste antwoord

Sinds nog niet zo lang rook ik zelf ook af en toe een sigaar. Dat je een beginner bent betekend niet dat je met de troep moet beginnen. Er is veel verschil in kwaliteit. De dikte, de lengte etc heeft allemaal invloed op de sigaar.
Mijn ervaring tot nu toe is dat de wat dikkere sigaren wat milder zijn en de kleine dunnen wat scherper. Vaak is het ook zo hoe goedkoper, hoe minder de kwaliteit van de tabak in de sigaar is.
Verder is een sigaar waar een vleugje aroma aan zit ook wel fijn. Dit kan bijvoorbeeld een vanillesigaar zijn oid.
Sinds kort heb ik Corona´s. Zijn behoorlijk dik en roken vrij prettig.
Ik heb nog een bron bijgevoegd. Hier staat ook nog het een en ander op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom ben jij dan in hemelsnaam begonnen? Soort langertermijn sm?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom niet? Waarom begint iemand met iemand met het drinken van bier? Niet overal zit een hele diepe gedachtegang achter..
Keer geprobeerd en beviel goed. Dat is toch niet heel ingewikkeld..?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
sigaren zijn heerlijk ik rook er al een paar en het bevalt me dus jjjgroot (......) of
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je hebt het beste antwoord goed gedaan man

Andere antwoorden (2)

Mood sigaren met filter (ritmeester)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Moordenaars op den duur.
Beter niet beginnen , tenzij je nu sigaretten rookt.
Dan is inderdaad de ritmeester een rustige milde sigaar die niet aanzet tot doorroken en meer smaak heeft.
Zelf heb ik nooit gerookt maar mijn opa was een sigarenroker en deze geuren zitten nu nog in mijn geheugen gegrift. dat is dus 45 jaar geleden....