Hoeveel blokjes bevat een 100g Milka reep?

Zo'n Extra Romig reep, bijvoorbeeld. Gewoon een reep die 100 g is.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
6.6K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is dit een serieuze vraag?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb díe kennis niet in huis. Hoef ik ook niet hoor.

Het beste antwoord

3 x 5 = 15 blokjes. De extra romige variant telt minder blokjes dan de gewone. Die telt 4 x 6 volgens mij. Van de romige weet ik het zeker!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oké, heel erg bedankt. Maar goed dat ik de Extra Romig variant erbij had geschreven, want die wilde ik juist hebben... :) Ik wist niet dat het verschilde!