Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik goedkoop kipfilet (vlees) inslaan en het liefst in de buurt van Almere, maar anders mag het ook ergens anders?

En hoeveel kost kipfilet gemiddeld per kg?

Ik weet dat deze week kipfilet in de aanbieding bij de AH is, maar op dat na waar kan ik het goedkoop inslaan?

Ik ben een kind met zakgeld van 30 euro per maand (of ja kind 18 jaar, maar ben zeer druk bezig met studeren, dus kan niet veel extra werken).

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kipfilet is in principe niet zo goedkoop, tenzij het van zg plofkippen komt. Kippen die zo snel worden vetgemist dat ze niet eens meer op hun pootjes kunnen staan van ellende. Koop liever iets minder kipfilet maar dan wel een stukje vlees van een kip dat nog een beetje heeft kunnen scharrelen. Kost ietsje meer, maar is smaakvoller. In ieder geval in figuurlijke zin. Denk daar eens aan als je een stukje goedkope kip wil eten....

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Aldi of Lidl zal waarschijnlijk het goedkoopste zijn maar let ook op aanbiedingen van andere winkels.
Je kan het beste de kip in de koeling kopen en dus niet die in het vriesvak omdat die nogal krimpen bij de bereiding (is veel water ingepompt).
Denk je er trouwens wel om dat je een beetje gevariëerd eet? Alleen maar kip eten is ook niet goed.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

De Liddl verkoopt goedkoop kipfile, de precieze prijs durf ik niet te zeggen maar ik dacht tussen de 2-3 euro voor 500gr.

Toegevoegd na 56 seconden:
Sorry, ik bedoel Lidl.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In die zak toch? Die is ingespoten met water of bedoel je verse?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee die ik toen had zaten niet in een zak, maar in een bakje zoals bij de andere supermarkten.
In lelystad ( kwartiertje met trein of auto) zit op het bedrijventerrein Oostvaarders, de Worstenmakerij. Het is een gigantische slagerij waar alles supergoedkoop is. Een kilo kipfilet kost daar 3.50. Maar dus ook alle andere producten zijn daar heel goedkoop. Zo ook vleeswaren voor op brood. 3 pakjes van 150 gram per stuk samen voor 2 euro. Ook heeeeel handig als je een keer gaat bbqen, scheelt je tientallen euro's.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je er dichtbij woont, als je in Zeeland of Groningen woont wordt het al duurder (reisgeld), of je moet 1000 kg inslaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat is zo. Alleen was het antwoord afgepast op de vraagsteller die aangeeft in Almere te wonen en het liefst in Almere of omgeving wil kopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gecompenseerde plus..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha dankjewel marion61 ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
;-)
Hier kun je het voordeligst je kipfilet kopen bij de Turkse slagers als voordeel heeft het daar ook dat je veel meer filet over houd na het bakken (word geen water ingespoten)
Groente bij bv de Turkse groenteboer is ook veel goedkoper zoals brood bij de Turkse bakker (alles heeft ook veel meer smaak)
Ook ik moet met weinig doen en stap nu vaak ff naar de Turk hier bespaar ik erg op
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing