Waarmee kan ik diervriendelijk iets geleren?

Als surprise ga ik voor een hond een eetbare letter maken,deze wil ik mooi laten glanzen.Wat voor hondvriendelijks zou ik kunnen gebruiken?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank je voor deze vraag, ik werd er heel vrolijk van. Briljant!

Het beste antwoord

Voor zover ik weet is normale gelatine niet slecht voor honden. Gemaakt van kalfsbotten dus (grotendeels) natuurlijk.

Bijgesloten een site die recepten geeft voor dierenhapjes. hierin wordt ook gelatine gebruikt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je kunt een geklopt ei nemen om de letter mooi te laten glanzen

Hieronder nog leuke recepten voor je hond, succes!

http://www.vrolijkeviervoeters.be/phpBB3/viewtopic.php?f=23&t=440
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het ligt eraan wat je met diervriendelijk bedoelt. Niet slecht voor de hond zijn lichaam, of niet slecht voor andere dieren? Iets als gelatine of ei is misschien niet slecht voor je hond (misschien ook wel, dat weet ik niet), maar wel heel dieronvriendelijk voor de dieren die gebruikt zijn om dit te produceren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat denk je nou zelf,Fynnya??
Vraagje:zijn geitenwollensokken van geiten gemaakt,of voor geiten bedoeld??
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou, normaal gesproken wil diervriendelijk zeggen dat er geen dieren voor hebben hoeven lijden, maar als je het heeft over hondvriendelijk, denk je eerder aan dat het niet-schadelijk moet zijn voor zijn hond.
Overigens bestaan geitenwollensokken niet, geiten hebben haren en geen wol :P