Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

welke Symptomen krijg je als je gedrogerd word?

iemand heeft drugs in me drinken gedaan
ma welke symptone krijg je dan ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
29.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (9)

Als iemand dat bij jou heeft gedaan dan weet jij welke symptomen dat waren.

De symptomen verschillen afhankelijk van welke drugs in welk drinken wordt gedaan.
(Lees meer...)
itsme
14 jaar geleden
Daar krijg je spellingsproblemen van...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat hangt ervan af wat je geleverd kreeg... GHB maakt je slap, zo ontspannen dat je vaatdoek wordt, zal ik maar zeggen... Bijna wilsonbekwaam en daar om is het hen te doen...

Maar er zijn ook andere stoffen die elk hun eigen werking hebben, en ik kan er helaas niet inhoudelijk op ingaan...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als iemand het in je drinken heeft gedaan, dan weet je toch al wat voor symptomen je krijgt? Daar kun je dan beter zelf antwoord op geven als wij.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ga het maar niet uitproberen! En idd als het bij jou is gebeurd weet je zelf het beste wat voor een symptomen het heeft gegeven..toch?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als iemand alcohol in je drinken heeft gedaan word je zat,
bij andere drugs licht het eraan welke en welke hoeveelheid,verder is het mij niet bekend hoe jij reageert op de betrefffende drug en hoeveelheid ,daar mihj niet bekend is of jij die drug al eeerder genuttigd hebt en hoe je daar eventueel toen op gereageert hebt.
Op bijna iedere drug reageren verschillende mensen afhankelijk van de gevoeligheid en de omstandigheden anders dan andere waardoor drugs en druggebruikers over het algemeen onvoorspelbaar zijn.
Indien je zeker weet dat en welke drug je ingenomen hebt (al dan niet vrijwillig )en je voelt je niet gezond meer dan is de enige verstandige weg de weg naar de hap in de plaats waar je je bevind.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Elastieke benen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Aanhoudende (licht) griepachtige symptomen
(met name in je neus en voorhoofdsholte)
Rauwe keel
Prikkelend of branderig gevoel op huid of ogen
Metaalachtige of zoute smaak in de mond
Kortademigheid
Moeheid, duizeligheid, gedrogeerd gevoel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je meteen laten "natteren"!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding