Waar kan je ergens in de buurt van de TUdelft een gezonde, of in elk geval normale maaltijd eten?

Toegevoegd na 2 uur:
Mijn vraag blijkt iets onduidelijk te zijn, dus hierbij wat verduidelijking:

Ik bedoel dus op loopafstand. Tijdens tentamenperiodes heb je niet zo veel tijd om lekker rustig ergens uitgebreid te eten, en je hebt wel daar in de directe omgeving een snackbar, maar iedere keer naar de snackbar gaan wordt op den duur nogal ongezond. Dus vandaar mijn vraag.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zijn er geen supermarkten in de buurt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja Coop geloof ik, maar da's een eind lopen. En ik heb nergens een magnetron of zo om maaltijden op te warmen. En iedere keer weer patatjes is ook geen optie helaas
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en ze hebben er ook geen bussen meer? De laatste keer dat ik er was, bestond er nog een aantal winkelcentra en had je nog goeie buslijnen, neem aan dat ze niet ineens weggebezuinigd zijn of dat er ineens geen supermarkten meer zijn. Of wil je graag gewoon buiten de deur eten? Ik snap je vraag niet goed eerlijk gezegd..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou nu je het zegt, ik had er misschien bij moeten zetten "op loopafstand". Ga ik zo even toevoegen. Tijdens tentamenperiodes heb je niet zo veel tijd om lekker rustig ergens uitgebreid te eten, en je hebt wel daar in de directe omgeving een snackbar, maar iedere keer naar de snackbar gaan wordt op den duur nogal ongezond. Dus vandaar mijn vraag
jodyenboyke
12 jaar geleden
Je hebt op de TU toch ook bedrijfsrestaurant? Vroeger in ieder geval tegen hele schappelijke prijzen, goed eten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan je op de.TU zelf niet eten ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jawel, maar dat is duur! Je betaalt €5,50 voor een maaltijd. En het is ook nog eens best weinig wat je krijgt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nog steeds 5.50 nou dan zijn ze in alle jaren niet duurder geworden.

Het beste antwoord

Het ligt er maar aan, waar je ergens zit op de TU. Ik maak uit je vraag op (je wilt eten in de buurt) dat je tussen de middag iets wilt eten. Er zijn 3 supermarkten heel dicht in de buurt. Coop, Duhan en Hans Meyer. Het lijkt mij dat je in ieder geval bij één van de 3 winkels best 2 broodjes (puntjes, kaiserbroodjes, croissants) en een halfje melk of yoghurt kunt halen, en 2 plakjes kaas kunt laten snijden. Evt. nog een banaan of appeltje erbij. Dat is een beetje improviseren, maar ja; je studeert maar één keer in je leven. ;-)
Als je het wat gezonder wilt, kun je naar Bakker Bart; daar doen ze ook nog wat groens tussen je broodje, maar dan moet je wat verder lopen (1,5- 2 km) maar wandelen is ook gezond.

's Avonds kun je de schade inhalen en prima gezond (warm) eten. Bekijk onderstaande links eens. Veel keuze en allemaal maaltijden voor een koopje (3 tot 5 Euro). Meestal hoef je geen lid te zijn van zo'n vereniging, en zelfs soms geen student.

http://www.eettafels.tudelft.nl/
http://www.eettafels.tudelft.nl/index.php?pagina=waar

Eet smakelijk! ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik heb jaren bij de TU gewerkt en in de Aula van de TU maakten de elke dag een verantwoorde maaltijd.Nu moet ik zeggen dat het 9 jaar geleden is maar ik denk dat het nog steeds zo is.Dus de aula van de TU bij de Bibliotheek.Succes!Ps ook bij andere faculteiten kan je eten.