Kun je cannoli ook kant en klaar kopen in nederland?

Ik weet dat je cannoli zelf kan maken, maar ik wil graag weten of je cannoli ook kant en klaar kunt kopen. En dan het liefst ergens in de buurt van de provincie Utrecht.

Toegevoegd na 11 uur:
Ik zie dat er al veel gereageerd is. Bedankt voor al jullie reacties! Wel gek dat er (geen) niet zo veel bakkers zijn die dit gewoon vanuit hun winkel verkopen. Ik ben in Amerika geweest en daar kon je ze gewoon overal vinden. Maar Amerika is dan ook wel een wereld stad!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
14.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij een italiaanse traiteur??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedoel je misschien canneloni?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beste mamarianne, nee ik heb het over Cannoli. Het gebakje en dessert uit de Siciliaanse keuken.

Antwoorden (6)

Een paar jaar geleden heb ik het zelf wel eens gekocht bij Super de Boer. Maar of de Jumbo (waar Super de Boer door is overgenomen) het nog steeds verkoopt, zou ik niet durven te zeggen. Inmiddels heb ik namelijk de beschikking over een behoorlijke keuken en kook ik liever zelf. Kant en klaar komt er dan ook alleen in geval van uiterste nood (haast, haast, haast of ziek zijn) in.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vers, bij de traiteur of bij een keurslager o.i.d.?
Dat was althans een jaar of 10 geleden in Groningen zo. Nu is dat naturlijk ook de gezelligste stad van NL ;-);-);-), maar Utrecht is een close second dus daar zal toch ook wel zoiets zijn?!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze zijn te bestellen bij Italian Cookies: http://italiancookies.nl/item-3.html
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor je reactie Amadea. Ik ga meteen een mailtje sturen!
Lidl heeft ze soms, Macro in elk geval, dus misschien kan je aan een pasje komen van iemand die er één heeft?
Granditalia had ze altijd en toen lagen ze ook bij Dirk en AH maar die maakt ze niet meer.

Een goede optie; Als je verse lasagne vellen neemt, of gedroogde- voorkookt, dan lukt het hier ook uitstekend mee.

Toegevoegd na 23 minuten:
Oeps, ik zie dat het om cannoli gaat.

http://www.amazon.de/s/ref=nb_sb_noss/275-1109991-5041700?__mk_de_DE=%C5M%C5Z%D5%D1&url=search-alias%3Dkitchen&field-keywords=cannoli+F%F6rmchen

Op deze site heb ik ooit de vormpjes gekocht en gebruik ze zelfs voor bladerdeeg.
Cannolideeg is niet moeilijk te maken;
200 gr. bloem met 2 eetl. boter en 2 eetl. suiker mengen.
2 eetl. rode wijn en 125 ml. water toevoegen en een stevig deeg maken. Uitrollen tot een dikte van 3 mm.
Snijd in rechthoekjes van ca. 15 cm. breed .
Neem de canneloni vormpjes of rvs buisjes, houten stokjes ofzo en smeeer ze in met wat olie. Rol het deeg hieromheen, bestrijk de randen met wat eiwit en plak ze vast. Bak de rolletjes in de frituuroliie op 200 graden C.
Reken ong. 3 min. laat uitlekken op keukenpapier en verwijder voorzichtig de vormpjes.

Vul ze met ricottamengsel (350 gr. ricotta,100 gr. poedersuiker, 50 gr. zeer fijn gesneden gekonfijt fruit en 50 gr. gehakte pistache noten).
amc
12 jaar geleden
ja dat kun je sinds kort kopen bij Pinoccio in Bergen NH.
Dit is een traditionele Italiaanse Ijs Salon die in de wintermaanden ook Cannoli verkoopt.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ha dat kan bij https://m.facebook.com/Deli.ks.hoofddorp/