honing: bestaat dat in vaste vorn, bv kontjes? en zo ja, waar kunje dat krijgen?

Toegevoegd na 16 minuten:
honing: bestaat dit in vaste vorm, bv in klontjes? dit ter vervanging van bv suikerklontjes.

12 jaar geleden
2.4K

Het beste antwoord

Door de zeshoekige, goudkleurige raatvorm ziet de Honey Drop eruit als een snoepje, maar het is bedoeld voor in de thee of koffie. Daarmee hoort kliederen met vloeibare honing tot het verleden. De Honey Drop van de Canadese firma Island Abbey Foods bevat geen kunstmatige kleur- en smaakstoffen en conserveringsmiddelen. Het klontje is er in twee smaken: puur en honing met citroen.
Een pakje met 20 klontjes kost 7,75 euro exclusief verzendkosten. Te bestellen via nostickyfingers.com.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

nee, honing is vloeibaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt deze in specifieke winkels krijgen. Maar ik adviseer je om op de website www.maxcamo-shop.nl/catalog/article/136 te kijken, waar de honing klontjes te zien en te koop zijn. Zij worden per kilo voor € 9,95 verkocht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt het ook in een soort van een vaste vorm.
Meer kun je lezen op de site hieronder.