Zijn er bepaalde snoepjes die je kunt verwerken in een appeltaart en dus ook ovenbestendig zijn?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Koken
Ritsuka
10 jaar geleden
word dat wel lekker dan? en wat voor snoepjes denk je aan?
kijk, rozijnen of chocolade in een taart snap ik, maar echt snoep?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja ik ging meer voor the element of suprise
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik maak wel eens muffins met fruitella. Een per muffin, en dan diep genoeg erin stoppen dat het niet teveel er overheen gaat bij het bakken, want ze smelten een beetje en zijn erg plakkerig. Oven in de gaten houden en gewoon wat experimenteren. En chocola is natuurlijk heel geschikt om mee te bakken. Maar voor appeltaart zou ik het persoonlijk liever houden bij nootjes of rozijnen, ik twijfel erg of er snoep is dat een meerwaarde zou hebben voor de taart en ben bang dat het er eerder aan af zal doen.

Antwoorden (2)

Je zult gewoon moeten experimenteren. Ik zou beginnen met marshmallows, of caramelbrokken. Ze zullen wel wat vervormen, maar denk dat ze wel herkenbaar blijven.
anneliez
10 jaar geleden
Jelly Beans zijn zeer geschikt om in de oven mee te bakken. Deze geven een kleurrijk effect aan je appeltaart. En inderdaad spekjes, marshmallows, caramel of M&M's zijn ook buitengewoon geschikt om mee te bakken.