Zijn er in Nederland volkoren (of gedeeltelijk volkoren) rotiplaten, wraps of soortgelijke producten te koop?

Zoja, waar?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Volkoren wraps heb ik sowieso wel is gehad. Gekocht bij Spar dacht ik.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volkoren wraps verkopen ze bij de Xenos,de etenswaren liggen vlak bij de kassa.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh cool. Ik koop daar wel eens wat etenswaren (die lekkere kaasvrije pesto bijvoorbeeld), maar die volkoren wraps waren me nog niet opgevallen. Ik ga binnenkort eens kijken of ze dat bij die van mij ook hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Succes,ermee!
Mijn broer is er gek op,van hem weet ik het,hij gaat ze toevallig morgen weer halen.
Hopelijk hebben ze ze bij elk filiaal,maar ik denk wel dat het assortiment overal zowat hetzelfde is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb gekeken, en ze hadden wel een heleboel wraps, maar geen enkele was helaas volkoren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh,mijn broer had ze wel bij de Xenos gekocht hoor.
Maar ik zal het nog ff vragen aan hem waar hij ze precies had gekocht.
Hopelijk vindt je ze dan toch nog,ze bestaan in ieder geval wel!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb het mijn broer gevraagd:hij heeft gisteren volkoren-wraps gekocht bij de MCD(supermarkt)
Ze zijn van het merk TexMex en er staat 'whole wheat'(=volkoren)op.
Bij de C1000 en ik zag dat ze daar van hun eigen merk ook al volkoren wraps hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh, dat is interessant. Ik kom er niet zo vaak, maar ben af en toe wel eens bij eentje in de buurt. De volgende keer ga ik eens kijken of dat filiaal ze ook heeft. Bedankt.