Passen een aantal Cracotte's met filet americain in een dieet?

Ik heb wisselende verhalen gehoord over filet americain. Ik eet het voornamelijk als 'gezonde' snack

12 jaar geleden
1.1K
Ritsuka
12 jaar geleden
Het is in elk geval beter dan chips of koekjes volgens mij :)
Ik zou het gewoon een beetje afwisselen, ene keer cracotte, dan eens wat groente of een stuk fruit.

Het beste antwoord

Filet americain is super mager! Kijk maar in het Sonja Bakker boek daar mag je het ook gebruiken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sonja Bakker? Wie is dat?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat SonjaBakkerboek zou ik absoluut niet als verstandige leidraad gebruiken. Staat veel complete onzin in.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad...

Andere antwoorden (1)

Doe die filet americain op een stukje volkorenbrood, al dan niet geroosterd, en je bent inderdaad niet eens zo ongezond bezig als je verder gevarieerd eet. Cracotte is hetzelfde als witbrood, geraffineerd en dus ontdaan van stoffen die je gezondheid goede komen.