Afhankelijk van wat voor broodje het is en hoeveel saus er bij zit en dergelijke: reken maar op minimaal 350.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In een frikandel zitten 257 calorieën,
In een broodje 120 calorieën
In curry(eetlepel)35 calorieën.
Is dus 412 calorieën.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar een frikandelbroodje is niet hetzelfde als een broodje frikandel - ik ken frikandelbroodjes als die dingen met een soort bladerdeeg. Vermoedelijk nog wat veter dus.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tja,ik ga uit van een echt broodje.
Maar ik weet welke je bedoelt,die kan je bij ons bij de bakker kopen.
Dan moet je de calorieën van dat broodje veranderen in de calorieën van een plak bladerdeeg.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, is een beetje vage vraag.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou ja,wij hebben onze best gedaan!;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
lol123456: ze heeft er een bron bijgezet, dus je kunt het zelf ook opzoeken.
rond de 310 en de 370 kcal, ligt eraan bij welke bakker, supermarkt je ze koopt, en hoeveel curry je er zelf bij doet, als ik ze zelf zo maken komt er heel veel curry op:D

Toegevoegd na 8 minuten:
ik snap niet wat hier niet waardevol aan is, ik wil gewoon zeggen dat het niet een standaard aan kcal heeft, ik bedoel dit: stel je koopt een broodje bij de c1000, hier zit een hoeveelheid bladerdeeg, een frikandel, en een hoeveelheid curry op, daarna ga je naar de AH, hierbij is het hetzelfde verhaal, dan ga je naar de echte bakker, hier koop je er ook 1, hier zit ook weer een andere hoeveelheid op, daarna ga je naar huis en denkt ik wil er zelf 1 maken je bakt een hoeveelheid bladerdeeg, een frikandel en veel curry. Ook dit heeft een ander aantal kcal.
Daarom zeg ik ook tussen de 310 kcal en 37kcal. Er is geen standaard hoeveelheid van.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien de min omdat het antwoord al twee keer gegeven was?