Waar is in Den Haag (omgeving) dango verkrijgbaar?

Weet iemand of er een restaurantje/bar is waar je het kunt bestellen? In het nederlands wordt dango blijkbaar (volgens wikipedia) 'ci' genoemd.

http://en.wikipedia.org/wiki/Dango

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat is dango.?
Nooi van gehoord.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het zijn kleine ronde balletjes,, gemaakt van rijst,, ze zijn soms gevuld en ze worden meestal met een speciale saus gegeten..
in de link naar wikipedia kun je de afbeeldingen bekijken (ze hebben veel verschillende soorten)

Het beste antwoord

Op de grote marktstraat, daar in de kelders van dat nieuwe winkelcentrum (onder de c&a) daar zit een grote oriëntaalse supermarkt, daar heb ik het zien liggen volgens mij....