Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan iemand mij helpen zoeken naar een goed gezellig sfeervol betaalbaar eettentje/restaurant in Amsterdam?

1: Betaalbaar
2: sfeervol
3: goede keuken (niet te spicey)
4: goede service
5: gelegen ergens in het centrum (loopafstand station)
6: leuke bediening

kortom, een gezellig avondje eten in onze hoofdstad!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
879

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Maak je keuze:
In stappen via http://www.iens.nl/restaurant/amsterdam/

Toegevoegd na 6 minuten:
Aangezien ik tegenwoordig chinees eten prefereer, ga ik vaak naar
New King
Zeedijk 115, 1012 AV, Nieuwmarkt, Amsterdam,
dat er iets mooier uitziet dan
Wee King, ook op de Zeedijk.
Natuurlijk is Sea Palace wel leuk, maar dan moet je beter weten wat je wil. Je kunt daar aan de eigenaresse vragen om een menu voor jou samen te stellen. Is veel duurder dan New King en zeer druk met toeristen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Loopafstand van station weet ik niet meer, maar wat ik een erg leuke restaurantje vind in Amsterdam is Siriphon. Héérlijk eten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op de Zeedijk, dus op loopafstand van CS, wemelt het van de eettentjes: keukens uit alle windstreken. Zelf heb ik eens heerlijk gegeten bij Thais restaurant Bird. Het was er gezellig druk, de bediening was snel en het was zeer betaalbaar (10 euro voor een vegetarische maaltijd) en ze hadden lekker Thais bier. http://www.thai-bird.nl/

Maar er zitten zo'veel andere restaurants en eetcafés op de Zeedijk. Ik zou er gewoon eens doorheen wandelen, dan kom je vanzelf wel iet van je gading tegen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is toch niet gezellig?
gewoon een snackbar
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, het is niet alleen een snackbar maar ook een restaurant. Kijk nog maar eens goed op de site.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn allerlei restaurantjes op de zeedijk, best een goed idee.
't Fornuis in de Utrechtse straat: knus, romantisch, betaalbaar en lekker.
(Lees meer...)
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding