Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (3)

Ik heb het een keer gegeten, en ik vond het erg smaken naar een mengsel van niet al te scherpe mosterd met fritessaus.
Probeer eens uit of je van die mix iets kunt maken, misschien nog een scheutje yoghurt erbij (of yoghurtmayo gebruiken, oppassen dat het niet te vet wordt).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, dat denk ik ook.
Via de onderstaande website kom je bij de pagina van het BROODJE UNOX met SAUS. Je kunt daar zelf de uitgebreide productspecificatie van de saus (in PDF) opvragen.

De ingrediënten zijn : plantaardige olie 25%, water, mosterd 15% (water, mosterdzaad, azijn, zout, aroma, specerijen), azijn, glucose-fructosestroop, gemodificeerd maïszetmeel, sambal (rode peper, zout, water, voedingszuur (E260, E330)), eigeel, honing, zout, knoflook, citroensap, dille, voedingszuur E330, conserveermiddel E200, antioxidant E385, aroma en kleurstof E160a.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
alle recepten op internet zetten neer dat er majo, mosterd, honinh en dille in moet, dat mengsel ga je nooit op de smaak van de unox sous krijgen, ik zelf voeg er altijd wat witte azijn aan toe totdat ik de juiste smaak behaald heb.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding