Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie heeft voor mij een tip waar je kleine (kleinere dan die bij AH) flesjes Maggi kan kopen? Lees a.u.b. de toelichting.

Vroeger stond er bij "Van Der Valk"-achtige wegrestaurants, en ook bij Chinese restaurants, vaak een verzilverd(?) setje op tafel: zout, peper, tandenstokers, en een houdertje met daarin een flesje maggi. Nu heb ik zo'n houdertje, maar de huidige flesjes maggi zijn te groot ervoor, en ik wil hem zo graag gebruiken!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik zou het gewoon heel brutaal proberen bij Maggi zelf; wie niet waagt, die niet wint toch?
http://www.maggi.nl/Contact/FAQ.aspx#12
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Grappig, dorussie, ik zit net op de site van Maggi!
Ik ga het proberen, + voor het snelle meedenken!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
'T is gelukt! Ik krijg een flesje opgestuurd! Maar ook met het andere antwoord zou het gelukt zijn, ik kan echter "het beste antwoord" niet opsplitsen! Dank, beiden!

Andere antwoorden (2)

Ik heb een site gevonden die lege flesjes verkoopt die in je menage zouden moeten passen. Misschien dat je daar iets aan hebt?
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt, Heer! (mmm...doe toch maar HeerVoldemort!)
Ik weet nu in ieder geval hoe zo'n setje heet, en de maggi-flesjes van die site zijn inderdaad kleiner dan de standaard.
Dikke plus dus, in ieder geval!
Ik weet niet of jij er iets mee kunt !
Maar je zou een flesje maggi hot kunnen kopen omdat die in het formaat zijn die je zoekt .
En als die maggi hot jou te scherp is dan kun je die vervangen door normale maggi .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, helaas, dat heb ik ook al geprobeerd, maar de hot maggi is net zo groot als de gewone maggi!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij ons in de buurt zijn de maggi hot flesjes allemaal kleiner .

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding