Waar is koolvisfilet/kabeljauwfilet het goedkoopst?

Ik ben zelf een kind en heb ook geen baan, dus ik vraag me af waar koolvis/kabeljauwvisfilet het goedkoopst is, omdat ik dit van plan ben zelf te betalen.

Dank u wel.

Toegevoegd na 4 dagen:
Bedankt allemaal, maar zouden jullie de prijzen er ook bij willen vermelden?

Weet jij het antwoord?

/2500

bij de c1000 en de lidl is de vis het goedkoopst,soms ook bij de jumbo en ah maar alleen als ie in de reclame is.ook zou je kunnen kijken bij de visboeren op de markt.sucses

Aldi/Lidl, of een budgetmerk als Euroshopper of C1000 basis. Let ook op de aanbiedingen. Laatst was het bij de C1000 in de aanbieding nog goedkoper dan de Aldi.

Koolvisfilet is zo ongeveer de goedkoopste vis die je in een supermarkt kan kopen. Kijk maar even in de diepvriesvitrine, waar ook de ingevroren groenten en pizza's liggen. De koolvis kost heel weinig; welke supermarkt maakt niet zo veel uit in prijs. Maar wat heeft een kind rond middernacht nog op internet te zoeken? Ga maar lekker slapen, zou ik zeggen. Heb je geen moeder die je koolvisfiletvraag kan oplossen?

Waar je goedkoop koolvis/kabeljauwfilet kunt kopen is bij de Sligro en de Makro. Je moet daar wel een pasje voor hebben.

De Jumbo heeft een laagste prijs garantie. Dus daar zou ik je kabeljauwfilet halen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100