Waar is koolvisfilet/kabeljauwfilet het goedkoopst?

Ik ben zelf een kind en heb ook geen baan, dus ik vraag me af waar koolvis/kabeljauwvisfilet het goedkoopst is, omdat ik dit van plan ben zelf te betalen.

Dank u wel.

Toegevoegd na 4 dagen:
Bedankt allemaal, maar zouden jullie de prijzen er ook bij willen vermelden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.1K
Amadea
12 jaar geleden
Hoe kan je dan zélf iets betalen als je geen inkomen hebt? Of bedoel je dat je het van je zakgeld wilt kopen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je noemt jezelf een kind,maar ik zag bij 1 van je vragen dat je 17 bent en met 18 ben je volwassen hoor,dus dat valt wel mee hè?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je goedkope vis wil moet je geen kabeljauw kiezen, die is meestal duurder. Koolvis is goedkoop. Bij de Lidl en de Aldi kun je die goed kopen.

Antwoorden (5)

bij de c1000 en de lidl is de vis het goedkoopst,soms ook bij de jumbo en ah maar alleen als ie in de reclame is.ook zou je kunnen kijken bij de visboeren op de markt.sucses
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aldi/Lidl, of een budgetmerk als Euroshopper of C1000 basis. Let ook op de aanbiedingen. Laatst was het bij de C1000 in de aanbieding nog goedkoper dan de Aldi.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Koolvisfilet is zo ongeveer de goedkoopste vis die je in een supermarkt kan kopen. Kijk maar even in de diepvriesvitrine, waar ook de ingevroren groenten en pizza's liggen. De koolvis kost heel weinig; welke supermarkt maakt niet zo veel uit in prijs.

Maar wat heeft een kind rond middernacht nog op internet te zoeken? Ga maar lekker slapen, zou ik zeggen. Heb je geen moeder die je koolvisfiletvraag kan oplossen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waar je goedkoop koolvis/kabeljauwfilet kunt kopen is bij de Sligro en de Makro. Je moet daar wel een pasje voor hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En zo'n Makro-pasje, waar o.a. vishandelaren en visgroothandels hun spullen inslaan, hebben kinderen in de regel wel op zak. Verder ligt de Makro ook altijd op fiets- en loopafstand, dus prima te bereiken voor het kind in kwestie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
is daar vaak een stuk duurder dan in de supermarkt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee hoor;))
De Jumbo heeft een laagste prijs garantie. Dus daar zou ik je kabeljauwfilet halen.