In Noorwegen heb ik een soort Karamelkaas gegeten welke daar bekend is onder de naam: Floetemysost. Wordt deze kaas ook in Nederland verkocht?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ken wel de zoete, bruinige Gjetost, geitenkaas. Die kom ik regelmatig tegen bij mijn kaasboer (en kan dus ook door anderen gewoon besteld worden).

Het beste antwoord

Dit is een Nederlander die in Hongarije woont. Hij verstuurt kaas door het vacuüm te maken. Hij verkoopt jouw Noorse caramelkaas. Je zou ook een kaaswinkel bij jou in de buurt kunnen bellen en vragen of ze het hebben of voor je kunnen bestellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb het gewoon kunnen bestellen bij een speciaalzaak

Andere antwoorden (1)

Je zou eens een belletje kunnen plegen naar Kaasland in Dongen op het looiersplein 21
Het schijnt dat ze het daar verkopen onder de naam Brunost Bruine kaas met caramelsmaak.