hoe maak je chocolademilkshake ???

ik hou van chocolade en ik zou graag eens willen proberen chocolademilkshake te maken maar ik weet niet hoe dat moet

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tik op google in: chocolademilkshake en je krijgt zat recepten waarschijnlijk.

Antwoorden (5)

chocolade roomijs en melk in n hoge beer doen, staafmixer erdoorheen halen.... klaar!!!

Toegevoegd na 51 seconden:
hoeveelheden moet je even uitproberen, is smaak afhankelijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan iemand die min toelichten? Zo maak ik ze echt altijd.
Voor 2 Personen:

- 0.5 liter melk
- 75 gram pure chocolade
- 3 bollen chocolade ijs
- 2 eetlepels poedersuiker

Bereidingswijze
Smelt de chocolade in een scheutje van de melk en laat afkoelen. Doe het ijs, de gesmolten chocolade, de poedersuiker en de rest van de melk in een hoge kom en mix alles.

Lekker fris serveren in gekoelde glazen! Garneer met een rietje en chocoladeschilfers.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Roomijs
Melk
Chocoladesaus (die je ook over een toetje gebruikt)

Staafmixer erdoor en klaar.
Wel gelijk opdrinken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Koude chocomel mixen met chocoladeijs en evtl. een schepje cacaopoeder erdoor mee mixen, voor meer chocolade smaak, maar het hoeft niet.

Of zet een pannetje op het vuur met hierin 150 gr. chocolade in stukjes gebroken en 100 ml. melk. Laat de chocolade smelten en zet het daarna in de koelkast.
Nu doe je 900 ml. melk in een kom en doe er 50 gr. poedersuiker, 6 bollen ijs en de gesmolten chocolade bij.
Neem de mixer en mix totdat je een schuimige, luchtige drank hebt verkregen.

Giet de milkshakes in 4 glazen en zet ze even in de koelkast, tot je ze gebruikt. Eventueel wat chocoladeschilfers erop strooien door met een dunschiller wat van een stuk chocolade af te schillen.
amc
12 jaar geleden
Chocolade ijs en melk dit mixen en klaar om te schenken.
Of Roomijs met melk en chocolade saus bij elkaar doen en mixen.
sucses.