Kun je foute snoepjes in een haribo-zakje melden?

Kun je foute snoepjes in een haribo-zakje melden? Dus snoepjes waar een foutje in zit. (bij iets van de fabrikant melden bedoel ik)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.5K

Het beste antwoord

Ja, dat kan zeker! Normaliter krijg je als bedankje een nieuw zakje en met een beetje geluk zelfs nog wel wat meer erbij! Ik deed het vroeger veel, want op ieder product is wel iets aan te merken. Zeer lucratief ;)

Het helpt als je de aangebroken verpakking meestuurt, dan kunnen zij uitzoeken wat er mis is gegaan in het productieproces.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja natuurlijk. Producenten horen het liever van jou dan van de Keuringsdienst van waren of de gezondheidsinspectie. Het adres van de fabrikant zal ongetwijfeld op de verpakking staan. Vaak staat er ook op wat ze van je willen wanneer je het product niet in 'goede staat' hebt ontvangen. Soms moet je de verpakking meesturen, soms alleen wat codes die erop gedrukt staan.

Ikzelf heb zo al eens wat teruggestuurd naar een zoutjesfabrikant. Het ging om een verzamelpak chips waarvan de kleine zakjes in de grote verpakking allemaal al open waren. (Niet goed dichtgeperst ofzo.) De reactie die ik kreeg was een enorme doos chips die wél allemaal goed dichtzaten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tuurlijk, kan je altijd melden. Of ze er iets mee doen is een tweede.
Als kind had ik een keer een Haribo-zakje waar maar één snoepje in zat. Die heb ik (ongeopend) gestuurd naar Haribo en een paar weken later kreeg ik een heel vriendelijke, uitgebreide brief waarin het hele productieproces werd beschreven en... what's more... TWEE hele Haribo-ZAKKEN!! Helemaal geweldig natuurlijk als je kind bent! :)