is weightwatchers goed vol te houden of????

en kan ik het beter via online doen of er heen gaan????

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Het is inderdaad wel goed vol te houden, alleen en daar zit het probleem, niet je leven lang want zodra je er weer mee ophoud kom je weer aan. Gewoon goed en verstandig eten en minder tussendoortjes en het gaat er echt wel af. Ik heb het gedaan met de brochure 811 van voedingscentrum den haag. Rood boekje dat je tegen een geringe betaling kunt aanvragen.heel veel succes, maar ik weet zeker dat het je dan lukt.

Toegevoegd na 13 minuten:
En dat kost behalve een paar euro voor de brochure helemaal niks.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, het weightwatchers dieet is zeer goed vol te houden. Je hebt echt geen honger. En je hebt de support van je medelijners nodig om aangemoedigde te worden, dus erheen gaan is aan te bevelen. Dat weet ik niet uit eigen ervaring, maar door die van mijn zus en van een vriendin. Beide zijn daar op hun streefgewicht gekomen, en houden het nog steeds vol!
Amadea
12 jaar geleden
de weight watchers is prima vol te houden je werkt met een punten systeem en je mag eigenlijk alles eten zo kun je een etentje al goed inplannen van te voren en je kunt door bewegen extra punten verzamelen om dan iets meer te mogen eten op zo'n dag verder is het raadzaam zeker in het begin om naar de cursus toe te gaan om goede uitleg te krijgen en je hebt dan ook steun van de andere cursisten. op de computer is dat toch een beetje anders. je kunt daar terplaatse ook veel informatie krijgen .
het is wel persoonlijker om er heen te gaan. en een stok achter de deur en je moet daar terplaatse wegen. je kunt jezelf niet voor de gek houden. succes als je gaat!