Kunnen harde toffees is een ice crusher?

Ik heb een ice crusher op mijn blender zitten, en ik vroeg mij af of je daar ook harde toffees mee zou kunnen crushen. Of breek ik dan mijn blender af?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Toffees, ook al zijn ze hard, zijn plakkerig en blijven zodoende op de mesjes plakken. Ik zou het niet doen om je blender niet om zeep te helpen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
leg de toffees een half uurtje in de vriezer. Daarna kan je ze gerust in de blender gooien!