Verkoopt de supermarkt ook muesli zonder suiker?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
van mij krijg jij voor deze vraag een + als emotionele voeding bij je zondags ontbijt ;-)

Het beste antwoord

zonnatura heeft muesli zonder suiker
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

muesli is een ontbijtproduct van havervlokken en (gedroogd) fruit. Zonder suiker dus. Anders mag het geen muesli heten.
Fabrikanten voegen er tegenwoordig van alles aan toe omwille van de smaak van de consument. Zo zijn producten ontstaan met veel suiker: cruesli, sugar pops, honey pops, knappertjes enz.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens de ingredientenlijst zit er suiker in.
In de dieetrekken van de 'betere' supermarkten over heel de Benelux vind je suikervrije muesli van Damhert.

Voor een pak van 750 gram betaal je 3 euro.

Uitgebreide info vind je via bijgevoegde links.

Eet smakelijk!