Zit er nog veel verschil in een Senseo apparaat of die andere koffiemachine?

Ik weet zo niet hoe die heet, hij doet mij altijd denken aan een Dodo. We zijn toe aan een nieuwe Senseo maar ik vindt die andere ook wel heel mooi. Kun je daar bijvoorbeeld ook gewone senseo pads indoen, en is het gebruikersgemak qua schoonmaken enzo te vergelijken met de Senseo? Wie heeft hier ervaringen mee?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

ik heb die andere dat is de puck maar kan niet op tegen de koffie uit de senseo eenig voordeel is dat het water direct warm is maar de smaak is echt niet te vergelijken wel zijn er bij de puck ook cups die je dan samen met een pad moet doen voor kaffe laite en cappacino en kaffee choclate wel lekker maar dan word voor mij het kopje koffie toch al snel te duur.ook is er nog een model van inventum deze oogt mooier maar kan je geen mededeling doen over de smaak wel werkt deze ook gewoon op pads ik hoop dat je er wat aan hebt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik kijk altijd op de site van kieskeurig.nl daar staan ervaringen op van mensen met verschillende apparaten. Je wordt er niet altijd wijzer van maar toch.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je toch toe bent aan wat nieuws, en echt een lekkere bak koffie wilt, neem een Nespresso! Tuurlijk per kopje wel wat duurder, maar zoveel lekkerder, en veel keus in smaken!
Mocht je dat niet willen, dan zou ik geen puck, maar echt weer een Senseo nemen, die zijn toch het beste voor pad koffie.