kom je van calcium en zink pillen aan, als je er 3 verdeeld over de dag neemt?

Ik ben vandaag met pillen van zink,magnesium begonnen, omdat ik er last had van hoofdpijn en moe zijn.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ritsuka
12 jaar geleden
Wat eet en drink je verder op een dag? Slaap je genoeg?
Misschien kun je daar iets aanpassen om je beter te voelen.

Antwoorden (3)

Nee hoor, dat zijn gewoon mineralen die je lichaam nodig heeft in bepaalde hoeveelheden.
Normaal gesproken haalt t lichaam het zelf uit het voedsel, soms heeft t wat hulp nodig
anneliez
12 jaar geleden
Het zijn supplementen het is geen voedsel en ook nog in zeer kleine hoeveelheden.
Je zal er dus nooit van aan komen.
Al naar gelang je klachten, kan het enkele weken gaan duren voordat je resultaat voelt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, calcium en zink zijn mineralen en bevatten geen energie. Op het etiket staat of er stoffen aan zijn toegevoegd omwille van de smaak. Die kunnen ook energie leveren, maar dat zal nooit veel zijn. Voor een gelijkmatige opname is verdeling van de dag soms aanbevolen. Bruistabletten met mineralen kunnen wel in 1 x worden opgedronken.