Is het erg als je pistoletjes eet zonder ze eerst af te bakken?

Ik heb nl geen oven...

Weet jij het antwoord?

/2500

Nee hoor, doe ik zelf ook weleens.

Natuurlijk kan je die wel zo eten, maar ik denk toch,dat het wel erg zwaar op je maag valt.

Het kan prima, maar de smaak zal minder zijn (slof, droog, zacht). Je kan je ze ook in een broodrooster toasten.

Niet doen, dit is echt niet te vreten. Ik spreek uit ervaring. ze zijn super droog en zacht als je het niet doet, juist door het afbakken worden ze lekker knapperig.

Als je geen oven heb kan je ze ook even in een koekenpan öpbakken" krijgt het in iederegeval een korstje, snij hem wel even door midden en lekker met plakje warme kaas of ham er op.Maar zo eten kan ook...

Nee, die zijn nadrukkelijk NIET bedoelt om rauw te eten ; dat zijn ze namelijk : halfrauw. Een hapje zal niet meteen kwaad kunnen - al is het niet te pruimen natuurlijk - maar het gist kan flink tekeer gaan in je maag en darmen, met allerlei vervelende klachten tot gevolg. En geloof het of niet, maar teveel gist uit met name witbrood is zelfs een oorzaak van terugkerende (vaginale) schimmelinfecties ! Dus, als je geen oven hebt : gewoon broodjes kopen die al kant en klaar gebakken zijn. Voor minder dan twee tientjes heb je trouwens hele kleine toast-oventjes/snack-ovens voor op je aanrecht die prima geschikt zijn voor dit soort broodjes, en die kosten heb je er - met dat extreem goedkope voorgebakken spul- nog een keer uit ook. (Of op Marktplaats vaak al onder een tientje).

Erg niet, maar ik zou ze niet rauw eten. Ik begrijp niet de logica dat je afbak-pistoletjes koopt als je geen oven hebt... Dan koop je toch kant en klare???

nee, zo zijn ze niet bedoeld en is ook niet smakelijk: in dunne plakjes over dwars snijden en dan in de toaster

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100