Wie weet er een goede producent voor het maken van een mobiele bar?

Ik wil een mobiel barretje van max 1 meter breed x 75 cm diep inkopen of laten maken. Wat is de beste optie

Weet jij het antwoord?

/2500

zelf maken is de beste optie, dan kan je je eigen draai er aan geven.. misschien staat er iets op de site van de praxis.. ik heb door op deze site wat tekeningen te bekijken een mooie tuinset van steigerplanken in elkaar gezet..

Bronnen:
www.praxis.nl

laten zagen en zelf in elkaar zetten als je handig bent. of naar eigen ontwerp of met hulp laten maken. In Ridderkerk zit een houtbedrijf met heel veel kennis aangaande hout ed. Sinds kort is dit overgenomen door twee jonge startende ondernemers, die dit ook voor je kunnen ontwerpen. ik heb hier heel goed ervaringen mee Als je iets in je hoofd hebt kun je dit beter laten maken dan krijg je precies wat je voor ogen hebt. Ze geven je ook adviezen en leveren top werk. www.decentraleridderkerk.nl en http://www.ardtmetdt.nl/concept_en_interieur/1/1/1/homepage.html je kunt er allicht een telefoontje aan wagen of contact opnemen via de mail succes

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100