Iemand tips om shakes van weightcare weg te krijgen?

Ik ben vandaag begonnen met de shakes van weightcare om af te vallen. Alleen krijg ik het niet echt weg. Heb het al met yoghurt geprobeerd en met fruit. Maar ik vind het nog steeds heel erg vies. Heeft iemand tips waardoor het lekkerder smaakt?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

je zou ook de shakes met een smaakje kunnen nemen... het toevoegen van iets lekkers gaat ten koste waar het product voor dient.. per slot wil je afvallen..

Dat is de reden dat je er van afvalt. Niet te eten dat spul, en nog ongezond ook. De gezondste manier om ze weg te krijgen is de kliko, en dan zelf goed letten op wat je eet. Niet te veel, maar ook niet te weinig, en gevarieerd. Shakes zijn de manier om te gaan jojoen En daarvoor kun je beter naar de speelgoedwinkel

De enige manieren om de smaak beter te maken zijn vermoedelijk de manieren die de toch al minimale werking van die shakes teniet doen: honing, jam, siroop toevoegen bijvoorbeeld. Overigens zijn die maaltijdvervangende producten heel onverstandige manieren om af te vallen, maar goed, dat moet je zelf weten.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100