Iemand tips om shakes van weightcare weg te krijgen?

Ik ben vandaag begonnen met de shakes van weightcare om af te vallen. Alleen krijg ik het niet echt weg. Heb het al met yoghurt geprobeerd en met fruit. Maar ik vind het nog steeds heel erg vies. Heeft iemand tips waardoor het lekkerder smaakt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

je zou ook de shakes met een smaakje kunnen nemen...
het toevoegen van iets lekkers gaat ten koste waar het product voor dient..
per slot wil je afvallen..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat is de reden dat je er van afvalt. Niet te eten dat spul, en nog ongezond ook.
De gezondste manier om ze weg te krijgen is de kliko, en dan zelf goed letten op wat je eet. Niet te veel, maar ook niet te weinig, en gevarieerd.
Shakes zijn de manier om te gaan jojoen
En daarvoor kun je beter naar de speelgoedwinkel
anneliez
12 jaar geleden
anneliez
12 jaar geleden
Ja hoor, was het wel, je vorg hoe hem weg te krijgen, ik heb gezegd, via de kliko
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Juist Anneliez.
En zeker als je het niet te eten vind..
Ritsuka
12 jaar geleden
+ voor de humor
anneliez
12 jaar geleden
Dank ;)
De enige manieren om de smaak beter te maken zijn vermoedelijk de manieren die de toch al minimale werking van die shakes teniet doen: honing, jam, siroop toevoegen bijvoorbeeld.
Overigens zijn die maaltijdvervangende producten heel onverstandige manieren om af te vallen, maar goed, dat moet je zelf weten.