je kan overal bier kopen. waarom zou je er dan geen alcoholvrij bier kunnen kopen? kortom ja
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik kom al jaren in Kroatie. De laatste jaren zijn er steeds meer merken bijgekomen waaronder ook de voor ons bekende merken. Vooral van deze merken vind je zeker alcoholvrij bier. Of de plaatselijke/landelijke bieren ook een alcoholvrije lijn hebben durf ik niet te zeggen maar vast wel. Campingwinkeltjes etc. Hebben vaak minder keuze aan dit soort bieren maar als je naar een grotere supermarkt gaat of een drankenwinkel, dan heb je genoeg om uit te kiezen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+
Toen ik daar vroeger altijd kwam volgens mij wel al, maar ik was nog jong dus ik weet het niet zeker :)