Waar kan ik (goedkope) kleine wegwerp eetdoosjes kopen???

Ik ben het namelijk beu om telkens mijn borden en potten te wassen waar ik in eet, weet iemand waar ik (goedkope) kleine wegwerp eetdoosjes en soepdoosjes kan kopen of bestellen via internet???

Je ziet dit soort dingen vaak bij een take away zaak enzovoort waar je rijst en noedels kunt kopen of in een soeprestaurant waar ze soep opdienen in wegwerpdoosjes, dit bedoel ik...

Iemand enig idee waar ik dit kan kopen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Bij de groothandel zoals Makro of Sligro. Maar denk je dat het milieu zit te wachten op jouw extra en onnodig plastic afval? En kom, zoveel werk is het toch ook niet. Je wast jezelf toch ook elke dag (hoop ik)?

is er bij jou in de buurt een winkel, genaamd "Action"? Daar is dat soort spul te koop voor weinig geld. Je zou ook in overweging kunnen nemen: Wat is het beste voor mijzelf, voor het milieu, voor mijn bezoek? Als je goed nadenkt, kom je waarscchijnlijk bij het antwoord: ik ga zelf de boel even afwassen. Met "even" bedoel ik ook echt"even". Als je op je klokje kijkt, hoeveel minuten je bezig bent, dan zul je ontdekken: Hè, duurt dat maar x minuten? Ik praat uit ondervinding. Ik leek vroeger op jou. Daag

Groothandel in verpakkingen

Bronnen:
www.paardekooper.nl

Verpakkingen gemaakt van oa palmblad/bamboe Op de site staan vele verpakkingen. http://www.biofutura.nl/milieuvriendelijke-verpakkingen/palmblad-servies.html?p=2

Die zogenaamde campingbordjes kan je zowat overal kopen.Maar wat doe je met de pannen,daar heb je meer werk aan om af tewassen.Of eten jullie van dat magnetronvoer waar geen vitamine meer inzit?

Goed idee. Plastic is veel beter voor het milieu. Afwassen is namelijk 10 maal zo vervuilend als weggooien. Bij wibra en action hebben ze vanalles.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100