met een kwastje en een klein beetje water.

Toegevoegd na 1 minuut:
wel afhankelijk van je ondergrond.
Is deze van marsepein dan is water voldoende. Is het een vake achting ondergrond dan kan je een beetje gezeefde jam of botercreme gebruiken. Succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
- jam
- een beetje water aanbrengen op het stukje marspein met een kwastje.
- Als je iets zwaars moet plakken kan je beter plakglazuur maken van een heel klein beetje water met veel poedersuiker.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eiwit kun je gebruiken als eetbare lijm. Met eiwit kun je lichte en kleine dingen, zoals marsepeinonderdelen, vastplakken en ook decoraties op taarten en dergelijke. Een leuke bijkomstigheid is ook dat marsepein er een mooie glans van krijgt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bak olie er op doen of olijf olie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met snoep lijm dat maak je met poedersuiker en water, dat word een glazuur.