Wat is een chille plek in Amsterdam waar je lekker kan loungen?

Geen coffeeshop! Ik bedoel een lekker cafetje met lounge banken / kussens, misschien een openhaartje. Waar ik me meisje mee naar toe kan nemen voor een kop thee en een goed gesprek.

Toegevoegd na 7 minuten:
Misschien in de buurt van de jordaan? Ik zit nu vlakbij de rozengracht..

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (3)

Rechts van de Drie gezusters, weet zo de naam niet (dom van me), daar heb je een hippe tent!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
*zucht*
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leidse Herberg het dat drama.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Drama ? En direct -2 .. gaat lekker hier.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik dacht dat je dat cool down cafe bedoelde van daar..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sorry naam weet ik nog niet, tram stopt er direct voor, vanaf CS ideaal!
nou misschien de chinees
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
VAKZUID

Olympisch Stadion 35