Waar kun je hier in nederland candy-appels kopen?

vind ze namelijk heel lkker

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Deze kun je kopen in pretparken (ik heb er vroeger weleens eentje gekocht in Duinrell) , ook weleens op een kermis. En ik zag eerder op goeievraag een link na ook een vraag over candyappels , schooltraktatie.com/nederlands

Ik zou zeggen: maak ze zelf! Deed ik vroeger ook!!

Zo maak je candy appels: Ingredienten: 500 gram bruine basterdsuiker 250 gram witte suiker 2 flinke eetlepels vloeibare glucose 2 eetlepels boter 200 ml water 1 theelepel kaneel vanille stokje 12 kleine zure appels (bijv. biologische Lena's) saté-stokjes bakpapier kookthermometer Bereidingswijze: Doe de bruine en witte suiker in de pan met de vloeibare glucose, boter en het water. Breng dit aan de kook tot 185°C. Je kunt dit zien door een kookthermometer (suiker-thermometer) te gebruiken of anders de substantie in een bakje water testen. Als het meteen hard wordt (hard ball), dan is het goed. Haal van de vuur af en roer de kaneel en vanille toe. Prik de appels op dikke saté-stokjes en kantel de pan, zodat je de appels door de caramelsubstantie kunt draaien. Zorg dat de appel helemaal bedekt is. Laat de appel afdruipen in de pan en zet hem vervolgens op bakpapier. Even laten afkoelen en smullen maar.

Duinrel :D pas nog gezien. mocht je net over de grens gaan , in movie park germany ook ;)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100