energie drank drinken voor een conditietest¿

Is het gezond om een energiedrank te drinken voor mijn conditietest (3.5km)en zo ja zou het helpen?¿?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Energydrink heeft (voor mijn gevoel) negatieve invloed op mijn conditie. Ik raak sneller buiten adem. Ik kon niets vinden op wikipedia hierover, maar misschien moet je dit eens bekijken: http://forum.bodynet.nl/algemeen/43174-ik-energydrank-op-ik-ga-iets.html, meer mensen schijnen hier namelijk last van te hebben. Ik zou het, als ik jou was, dus niet doen. Gewoon stevig ontbijten, goed eten, opwarmen (rekken en strekken), en hardlopen maar.

ik zou het niet doen omdat je dat dan gebruikt wat invloed op je energie heeft. en daardoor meet jij niet je eigen conditie maar je conditie waar iets aan is toegevoegd. en dat maakt eigenlijk niet je eigen conditie. dus doe het zonder energie drankjes als je je eigen conditie wil testen. Toegevoegd na 55 seconden: hoop dat je beetje begrijp wat ik bedoel. dus dat je met zo'n drankje niet je eigen conditie kan testen ;p Toegevoegd na 3 minuten: en die drankjes zijn alsnog niet erg goed om te drinken zit namelijk of veel suiker in of taurine.

Als je red bull drinkt voor het sporten eindig je kotsend aan de kant... dus ik zou het niet doen! neem anders druivensuiker of eet gewoon goed! maar zeker niet te veel!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100