Slimmies van Telsell, mag je die doorbijten ed. of hoor je die in een keer in te slikken??

Toegevoegd na 14 minuten:
Ik vraag niet om een mening, maar alleen of je ze door mag bijten.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beter gelijk weggooien...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou ze niet nemen, want ik denk dat ze toch niet werken ;)
Kost alleen maar geld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze zijn toch al betaald, en of ze werken of niet, dat zie ik dan zelf wel denk ik he? Ik denk namelijk dat ze wél helpen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of ze nou werken of niet. Natuurlijk afvallen is altijd beter.
Maar ik hoop dat ze werken hoor;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Betalen met muntgeld, dan val je al gelijk af ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hatse, weet jij wel hoe het werkt dan..?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het werkt NIET. Je houdt jezelf gewoon voor de gek. Maar het staat je vrij dat te doen, het is alleen zonde van je geld en van de teleurstelling die zal volgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je het zelf geprobeerd dan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, ik kan nadenken over zulke dingen. Sommige dingen hoef je niet te proberen, ik spring ook niet van het dak af om te kijken of dat goed gaat, bijvoorbeeld. Ondanks dat ik dat nooit geprobeerd heb, kan ik beredeneren dat dat geen goed idee is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe weet jij dat het schadelijk is?
Of het helpt is een 2e ;)
Nooit geschoten is altijd mis toch.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
telsell staat er om bekend, vele spullen te verkopen die niet werken.
Je kunt er misschien van afvallen, maar dit zal niet uitbundig zijn.
Daarnaast zal er zeker wel een nadeel aan vast zitten. Bijvoorbeeld dat je er misselijk van kunt worden. Het beste is gewoon gezond eten, en meer bewegen. Dat werkt veel beter als een snoepje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wij hebben vaker bij Telsell spullen gekocht, en die werken wél. Misschien moet ik maar even uitleggen hoe dat snoepje werkt.
Je neemt het snoepje een half uur voor de maaltijd in, en drinkt een glas water. Na een half uur ga je je maaltijd eten, en je zit sneller vol, omdat er een stof in dat snoepje zit (weet de naam zo niet) die vermengd met water en dat zorgt al voor een vol gevoel. NAAST die snoepjes moet je ook gewoon bewegen en gezond blijven eten. Je hebt ook pillen in de winkel voor een voller gevoel. Waarom dan niet in de vorm van een lekker chocolaatje..? Ik zie het probleem niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat klinkt natuurlijk betrouwbaarder.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ytje vraagt om een antwoord, niet om een mening
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
maar dit zijn reacties, en wij mogen toch reageren op een vraag?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik stel en vraag over het gebruik. Dan mag je reageren over het gebruik. Niet over iets anders. Maar dat het betrouwbaarder klinkt, is alleen maar omdat jij nu wél weet wat het is. Dat wist je dus blijkbaar eerder niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik dacht dat het gewoon een chocolaatje was, waardoor je kon afvallen. Maar het is iets, waardoor je voller raakt en dat je dan minder eet daarna. Dat is gewoon een hulpmiddel bij het afvallen, dat klinkt wel logisch. Hoop dat het gaat werken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja precies, dat is al wat logischer he haha :p Opzich helpen ze al wel, zit wel sneller vol nu.

Antwoorden (1)

Ze worden aangeprezen als lekker tussendoortje (Buiten hun geclaimde nut). Dat zou betekenen dat je er lekker op mag kauwen.