Nee hoor, anders zouden ze hem ook niet gebruiken om in ham bij een buffet te leggen.... Zo'n bruin verkleurd stuk fruit ziet er namelijk niet uit. Hoogstens droogt ie wat uit als je hem aangesneden hebt, dus opeten voor het zover is en een eventueel restant verpakt in plastic of aluminium folie in de groentela van de koelkast bewaren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je hem doormidden snijd, kun je hem op zijn kop op een bord leggen.
Dus zolang hij plat kan liggen op een bord (laat wel de pitjes erin zitten)
Heb je hem anders gesneden, dan in aluminiumfolie, maar dan verkleurd hij eerder.
Mijn voorkeur is eerste optie, blijft zo paar dagen goed in de koelkast.