Stokbrood word snel taai en niet lekker. Het beste kan je afbakstokbrood nemen. Dan weet je zeker dat het vers is.
Een alternatief is turks brood. Kan je prima goedhouden en is nog lekker ook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De volgende dag even nat maken en 3 min in de oven op 200 graden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eet stokbrood altijd dezelfde dag op. Bewaar het op kamertemperatuur - een warme plaats - niet in een koele kelder of keuken. Is het toch niet zo knapperig meer..... Dan even de oven op 190 graden voorverwarmen. Als de oven warm is het stokbrood een paar minuten er in en het komt er weer heerlijk knapperig uit ...

Stokbrood de volgende dag pas eten.....
Vries het stokbrood gelijk in bij thuiskomst en haal het 15 minuten voor gebruik uit de diepvries en Uw stokbrood is heerlijk knapperig.

Toegevoegd na 58 seconden:
http://www.bakkerijpiekfijn.nl/bakkertip8.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan het in de vriezer bewaren en de volgende dag (of die daarna) opwarmen (in de magnetron of oven) doe ik ook altijd en dan is het net als vers en nog warm.

Toegevoegd na 5 minuten:
Iemand is me eerder geweest met antwoorden, het is dan ook de beste oplossing
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Door alles op te eten hahaha grappig nee in de koelkast te doen tip doe het 10 seconden in de magnetron
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat gaat niet. En omdat het niet gaat kun je praktisch iedere dag in Frankrijk stokbrood kopen, dus ook op zondag.
In stokbrood zit n.l. geen tot heel weinig vet, zeker in vergelijk met het brood wat in NL wordt gebakken. En het is nu net dat vet dat het brood een tijdje "vers" houdt.
Alle trucs die je tot nu toe zijn aangeboden leiden niet meer tot het lekkere verse stokbrood dat je bij de boulanger koopt. Dus lekker alles opeten en gewoon weer vers kopen.