Is er een apparaat waar ik aardappels een hele dunne schijfjes kan snijden?

Gebruikte zojuist een kaasschaaf, maar heb in mijn vinger geneden:(
Geen keukenmachine..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5.2K

Het beste antwoord

Dit kan prima met een universele keukenrasp met zo'n snijvlak in het midden.
http://www.beslist.nl/products/huis_tuin/huis_tuin_505071_505219/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor de tip!
Fijne dagen.

Andere antwoorden (2)

Ja zeker de Börner v-slicer! Werk prima
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb zo'n klein ding dat er bijna uitziet als een kurkentrekker. je kunt het ook voor wortels gebruiken om daar mooie spiralen van te maken. aan een kant in de aardappel drukken en draaien.
in een keuken/kookwinkel zullen ze het wel hebben.
de naam ken ik niet, iets met garneren denk ik. het is zoiets wat je op telsellreclames ziet, als extra toegift bij je koop.
je kunt natuurlijk ook een gewone keukenschaaf gebruiken
anneliez