Hoe kun je het vol houden een week niet te eten?

Hoe kunnen de 3fm dj's het vol houden een week niet te eten ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Ze drinken de hele dag door verschillende "shakes", dus gepureerde groente en fruit.
bamibal
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je bedoelt nutridrink;)
Is dat in Nederland ook? In België heeft Studio Brussel ook een glazen huis.
Ze houden het vol omdat ze wel sapjes drinken, waaruit ze al hun energie en vitaminen halen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze eten wel geen vast eten, maar ze krijgen energierijke shakes als eten vervanger.

In principe kan ook jij een weel zonder eten. Je lichaam heeft grote voorraden, en je zal langzaam vet en spieren gaan afbreken, als je echt geen voedingsstoffen tot je neemt. Niet gezond overigens..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze krijgen inderdaad shakes! Ik denk dat het nutridrink is van nutricia of een ander merk. Dit heb je ook in ziekenhuizen en kan je gewoon drinken. Zitten alle stoffen in je je lichaam nodig hebt, echt alles.

De mensen die in niet meer kunnen eten en bijvoorbeeld in het ziekenhuis liggen krijgen dit ook maar dan misschien door de neus.

Liefs