Waar in Nederland is Pocky te koop?

Pocky is een langwerpig koekje omhuld met chocolade. Ze zijn vooral populair in Azië. Zijn ze ook in Nederland te koop, zo nee: wel op internet?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
4.9K

Het beste antwoord

Die zijn wel in Nederland te koop, maar alleen in speciale winkels, de meeste supermarkten hebben het niet.

Sommige toko's verkopen Pocky. De ouderwetse Indonesische toko heeft het doorgaans niet, maar toko's met een Chinees en/of Japans assortiment vaak wel.
In de Chinese buurt in Amsterdam heb je veel winkels die Pocky verkopen, bijvoorbeeld de Chinese supermarkt aan de Zeedijk. die heeft een heel assortiment chinees en Japans snoepgoed.

Op animecons in Nederland kun je het meestal ook kopen. Afgelopen abunai (Veldhoven) was er een stand met heel veel soorten Pocky. Op de website kun je deze bestellen (de winkel is wel in Engeland gevestigd.)
http://www.tofucute.com/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

je kan ze in een toko kopendie aziatische producten verkoopt weet niet of je hier in de buurt woont ,maar aan de rechtse kant staan ook plaatsen die misschien in de buurt zijn