Als er in de EU een verbod geld voor (het afsnijden van) haaienvinnen ,Geld dat verbod dan ook van het eten er van?

Bestel je in Nederland bij de chinees haaienvinnen soep dan krijg je gewoon kippensoep omdat het eten van echt haaienvlees hier verboden is. Geld het verbod van het eten van haaienvinnen dan ook voor heel Europa of zijn er toch nog landen die gewoon lak overal aan hebben en het wel gewoon op de menu kaart hebben staan? Is dat ergens te vinden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Het eten van haaienvinnen is in nederland niet verboden. Haaienvinnensoep wordt te weinig gegeten in nederland daarom krijg je meestal kip.