Wie heeft er een recept om lekkere ongezoete thee te maken die je puur (net als zwarte koffie) kan drinken? een thee met veel smaak, niet geparfumeerd

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken

Het beste antwoord

Mijn "recept" Neem 5 theezakjes van 'n goed merk,kook water en verwarm 'n stenen theepot voor. Kook nog meer water en giet 't op (5 zakjes ja) zet de thee te trekken onder 'n muts..5 minuten en dan giet je 'n klein beetje in 'n kopje en voeg je er zoveel kokend water bij zoals je 'm lekker vindt..zo heb je 'n goeie bak..en nog1 ..en nog 1 ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Turkse thee' in Turkije heb ik dat meegenomen! Heerlijk zoet! Zonder er iets bij te doen! Sucses!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ooh zelf maken sorry!
Je kunt de bloemetjes van kamille drogen en daar thee van zetten,of gedroogde blaadjes van de brandnetel,alhoewel die laatst snel bitter word.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vind lapsangsouchon altijd heel erg lekker, vooral na een pittige maaltijd.

Voor 's middags is rozenthee erg lekker : losse thee vermengd met rozenblaadjes.

Verder kan je een beetje gembersiroop in je thee doen, of een paar kruidnagelen en een schijf sinaapappel - allebei ook erg lekker.