Ik werk in een cocktailbar...heeft er iemand een idee om een cowboy cocktail voor te stellen? en welke ingredienten....?

een western of country of cowboy cocktail?
het word country weekend....

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken
4.2K

Het beste antwoord

Cowboy cocktail.

Ingrediënten:

3 verse muntblaadjes
Crushed ijs
1/2 limoen, sap
Een shot tequila blanco
1 fles bier (aanbevolen: Corona)
Takje verse munt, voor de garnering

Bereiding:

Plaats muntblaadjes op de bodem van longdrinkglas glas. Vul met crushed ijs. Voeg limoensap, roer, voeg dan de tequila en bier. Garneer met munt takje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Das een leuke
Cocksucker cowboy recept =Baileys met butterscotch
Juiste recept vind je hier
http://www.drinknation.com/drink/cock-sucking-cowboy

Toegevoegd na 4 minuten:
Cowboy Killer, cowboy punch enz...
http://www.drinksmixer.com/cat/c/17/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet wanneer het is, maar misschien een idee om shooter glaasjes in de vorm van een bierpul te serveren. Is ook niet echt duur (zie link) en je zou er bv een sheriff ster op kunnen laten zetten.

Bierpullen en whiskey is toch wel typerend voor een Saloon.

Daarnaast zou ik de coctails anders opleuken, niet met parapluutjes, maar prikkertjes met revolvers, patronen, sporen, cowboyhoedjes etc.

Qua recepten zou ik gaan voor whiskey mixjes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Iets met goldstrike
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het recept weet ik niet maar is vast wel ergens te achterhalen, maar een Mickey Finn is een cowboydrank bij uitstek.