In het novembernummer van Delicious stond een gratin recept van courgette en aardappel. Ik ben het helaas kwijt. Weet iemand het nog?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Enkele aardappelen koken,ui bakken,Broccoli even blancheren, alles laten afkoelen, door elkaar roeren met ei er door, op smaak brengen, platte balletjes van maken,
door geklopt ei halen dan door paneermeel of bloem halen,dan rustig bakken.
Eet smakelijk.